Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

AIR SHOW, AIR-SEA SHOW Ή ΤΙΠΟΤΑ; Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ..



   Air show ή Air-Sea Show θα δούμε φέτος; Αρκετές όπως φαίνεται θα είναι οι αλλαγές που οραματίζονται οι διοργανωτές, με συμμετοχή και πλοίων του πολεμικού μας ναυτικού, όμως για ακόμη μια φορά αργοπόρησαν. Ήδη βρισκόμαστε στα μισά του Φεβρουαρίου χωρίς τίποτα να έχει γίνει, παρά μόνο κάποιες σκόρπιες κουβέντες και μια συνάντηση με αρκετές απουσίες. Με κάποιους από τους πρωτεργάτες του θεάματος αυτού της Καβάλας να βρίσκονται όπως φαίνεται εκτός διοργάνωσης, η προσπάθεια επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στην πολεμική αεροπορία και το πολεμικό ναυτικό, τα οποία θα παίξουν σημαντικό ρόλο ακόμη και στο όνομα της διοργάνωσης.  

    Ο εμπνευστής αυτής της προσπάθειας που οργάνωσε το πρώτο Air Show το 2011, η σχολή πιλότων Εγνατία Aviation  που εδερεύει στο αεροδρόμιο της Χρυσούπολης, δεν θα συμμετάσχει - τουλάχιστον μέχρι στιγμής - αφού οι άνθρωποί της εκτιμούν πως υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και ως εκ τούτου δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για σωστή διοργάνωση. Μπορεί με την λήξη του περσινού Air Show να διαβεβαίωναν πως αμέσως θα ξεκινήσουν οι ετοιμασίες για το επόμενο, ουσιαστικά όμως η πρώτη συνάντηση των ενδιαφερομένων έγινε στα μέσα του Ιανουαρίου, όπου κλήθηκαν ξαφνικά όσοι συμμετείχαν και πέρσι. Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων οι υπεύθυνοι της σχολής πιλότων δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν και τους ζητήθηκε να δηλώσουν εγγράφως αν θα συμμετάσχουν ή όχι.

   Όπως μας ενημέρωσε σχετικά ο ένας εκ των ιδιοκτητών της σχολής, ο Δημήτρης Λυμπεράκης, πραγματικά έστειλαν απαντητική επιστολή, στην οποία επισημαίνουν πως υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση στην διοργάνωση του φετινού Air show, δεν υπάρχει ακόμη η κατάλληλη οργάνωση και ως εκ τούτου η Εγνατία Aviation δεν θα συμμετάσχει, θεωρώντας πως δεν θα μπορέσουν να δώσουν στον κόσμο το κάτι άλλο που χρειάζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Πρόβλημα όπως φαίνεται υπάρχει και με τους καφεζυθοπώλες, που πέρσι ήταν συνδιοργανωτές, αλλά και αυτοί δεν συμμετείχαν στην πρώτη συνάντηση.

   ακόμη δεν υπάρχει οικονομοτεχνική μελέτη, δεν έχουν βρεθεί χορηγοί και με την οικονομική κρίση που περνάμε δύσκολα θα βρεθούν τα χρήματα που χρειάζονται. Έτσι όπως φαίνεται  υπάρχουν αρκετά κενά. Ειδικά η Εγνατία Aviation είχε σηκώσει μεγάλο βάρος της περσινής διοργάνωσης, που αφορούσε την φιλοξενία των αεροσκαφών, τον ανεφοδιασμό τους και την φύλαξη των αεροπλάνων που συμμετείχαν. Θα είναι πλήγμα η μη συμμετοχή της. Ακόμη ακούγεται πως μετά από αυτή την εξέλιξη, έγινε πρόταση τα αεροσκάφη που θα συμμετάσχουν να χρησιμοποιήσουν το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, αλλά βέβαια δεν ξέρουμε αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν. 

   Ο καιρός φυσικά περνάει αμείλικτα, έμειναν λίγο πάνω από 3 μήνες και όλα αυτά τα προβλήματα θα έπρεπε να είναι λυμένα, αν θέλουμε να γίνει το Air Show τον Ιούνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, ο εκτελών χρέη γενικού συντονιστή της εκδήλωσης Παναγιώτης Γεωργιάδης, θα επισκεφτεί τις Βρυξέλες για να συμμετάσχει στις εργασίες ενός συνεδρίου που αφορά τις εκδηλώσεις αυτού του τύπου, αλλά και  τα επιτελεία της Πολεμικής Αεροπορίας και του Ναυτικού στην Αθήνα για να συμμετάσχουν με αεροσκάφη, ελικόπτερα και πλοία. Σκέψη υπάρχει ακόμη να δεθεί το Air Show με τα 100χρονα της απελευθέρωσης της Καβάλας, αλλά όταν θέλεις με ένα χέρι να κρατήσεις πολλά καρπούζια, σίγουρα δεν θα τα καταφέρεις! Ο πήχυς έχει ανέβει πολύ ψηλά και δεν είναι καιρός για πειραματισμούς της τελευταίας στιγμής, αφού όλοι περιμένουμε κάτι καλύτερο από πέρσι.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου