Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ.


   Γενική συνέλευση των μελών του πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 18 Μαρτίου από τον συνεταιρισμό Eurotaxi Καβάλας. Η συνέλευση αυτή είχε ως κύριο θέμα συζήτησης την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής των ταξί, προκειμένου να πέσουν τα κόμιστρα και το ταξί να γίνει πιο ελκυστικό.

   Έτσι η γενική συνέλευση ομόφωνα αποφάσισε να καταργηθεί το ποσό του 1,60 ευρώ που πλήρωνε στο ταξί όποιος καλούσε τηλεφωνικά στο κέντρο του Eurotaxi. Ακόμη αποφασίστηκε να καταργηθεί το νυχτερινό τιμολόγιο και τέλος από σήμερα οι φοιτητές που θα καλούν τηλεφωνικά ταξί από και προς τις εστίες του ΤΕΙ, θα χρεώνονται μόνο με 4 ευρώ. Φυσικά θα πρέπει να επιδεικνύουν την φοιτητική τους ταυτότητα και να καλούν ταξί τηλεφωνικά στο κέντρο του Eurotaxi στα τηλέφωνα 2510-232001, 2, 3. «Οι μειώσεις αυτές αγγίζουν το 50%, δήλωσε αμέσως μετά την απόφαση ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Γρηγόρης Αποστολίδης. Είναι ένα στήριγμα του Eurotaxi στους δοκιμαζόμενους πολίτες της κρίσης, Ευχαριστώ όλους του συνεταιριστές για την στήριξη 100% της πρότασης».

   Βέβαια στο ξεκίνημα της γενικής συνέλευσης ο κ. Αποστολίδης έκανε μια ενημέρωση στα μέλη του συνεταιρισμού, για το νομοσχέδιο το οποίο τίθεται αυτές τις μέρες προς διαβούλευση. Μάλιστα για πλήρη ενημέρωση το σωματείο καλεί περιφερειακή γενική συνέλευση την ερχόμενη Κυριακή, όπου έχει κληθεί ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Θύμιος Λυμπερόπουλος και άλλοι συνδικαλιστές από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Βέβαια στο νομοσχέδιο υπάρχουν και κάποια θετικά σημεία που επισημάνθηκαν από τον κ. Αποστολίδη, όπως η πρόταση να πέσουν για 2 χρόνια δυο κατηγορίες οι ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΑΕΕ λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς επίσης και η δυνατότητα συνταξιοδότησης ή μεταβίβασης ακόμη και όταν υπάρχουν χρέη προς τον ΟΑΕΕ μέχρι 20.000 ευρώ.

   Ακόμη προτείνεται στο νομοσχέδιο να μπορούν τα αυτοκίνητα να περνούν ΚΤΕΟ ακόμη και αν δεν έχουν ασφαλιστική ενημερότητα. Όλα αυτά βέβαια μέχρι το τέλος του 2014 οπότε και υπολογίζεται να ξεπεραστεί η κρίση. Αμέσως μετά θα επανέλθουν στην σημερινή κατάσταση. Βέβαια συζητήθηκε και το μείζον θέμα των ταξί ειδικής μίσθωσης. Ενώ μέχρι σήμερα αφορούσαν τα 7θέσια και τα 9θέσια, στο νομοσχέδιο γίνετε λόγος για 5 έως 9 θέσεις. Οπότε αυτό θα ανοίξει την όρεξη κάποιων εταιρειών ή ξενοδοχειακών μονάδων, για την δημιουργία εταιρειών τέτοιων αυτοκινήτων που θα πλήξουν τον κλάδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου